Ändrade planer

Det blev inget dagis för Bianca idag. Hon har nästan hostat lungorna ur sig och näsan rinner konstant. Men pigg är hon så jag tvivlar inte en sekund på att hon hade orkat. Men jag tycker det ser och låter så illa att skicka en snorig och hostig unge till dagis så hon får stanna hemma idag. Imorgon blir det iallafall att gå dit vid 9 efetrsom det är gruppfotografering. Beroende på hur hon mår så får hon väl antingen stanna kvar efter det eller följa med hem.

Eftersom Kiara var hemma två dagar förra veckan så har hon fortfarande två dagar inskolning kvar så pontus lämna henne idag. Hennes näsa rinner knappt längre så hon verkar vara frisk igen :)
Idag ska jag äntligen få hämta henne från dagis. Är ju så nyfiken på hur hon har det där och vill gärna prata lite med personalen. Jag har ju haft fullt upp med Biancas inskolning så det har inte funnits möjlighet att titta in där.

Olivia har sovit jättebra två nätter i rad. Hoppas det håller i sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0