Badgalna ungar

Idag har vi varit på Finspångs badhus tillsammans med min syster och hennes kille. Mina barn är som vanligt precis tokiga i vatten och inte ens den största och snabbaste vattenrutschkanorna kunde stoppa dom. Lilla Bianca och även Kiara åkte med glädje en svart tunnel med blinkande discolampor i och den gick riktigt fort. Naturligtvis åker dom inte själva utan tillsammans med oss. Jag är jättenojjig och tycker barnen är för små för vissa grejer, men Jeppe tycker jag är larvig så det är han som drar med dom. Dom är totalt orädda, men så har båda två gått på babysim sen dom bara var några veckor gamla så att hamna under vatten bekommer dom inte ens lite. Olivia ska också börja nu i höst. Det är dyrt, men guld värt.


Bianca i vattenrutschkanan (hon envisades med att lägga sig på mage hela tiden hehe )


Kommentarer
Postat av: helen

Ellinor älskar att åka till badhuset, det är bland det roligaste hon vet, hon är inte rädd men vill hålla i en vuxen när vi är på det djupa. Det är typ en enda. Hon är en blötfisk. =) Är fingspångs badhus bra? Har aldrig varit där, kanske för att det är lite svårare för mig att ta mej dit utan käörkort;P men får väl åka nån gång när jag och niklas är lediga tillsammans. Fast vi älskar linköpingsbadhus också, sä roligt med vågorna. kram

2009-08-02 @ 21:32:44
URL: http://helenanderzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0