Barnmorskan

Har precis kommit hem från barnmorskan. Allt såg bra ut förutom mitt hb. Det låg bara på 103 så barnmorskan förstod om jag kände mig trött och orkeslös. Jag hatar järntabletterna och nu måste jag äta två om dagen istället. Ni som ätit Niferex förstår nog varför jag hatar dom. Några hjärtljud gick inte att få in för bebisen låg med ryggen inåt, men jag behövde inte oroa mig för den sparka och höll på hela tiden när hon försökte lyssna. Magen växer som den ska och jag ligger precis på medelsträcket. För övrigt så är min barnmorska världens gulligaste människa!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Härligt med en bra barnmorska den här gången, den du hade med Kiara eller Bianca (eller båda) är ju ökänd i stan.

2009-02-10 @ 15:16:12
URL: http://emiliaq.blogg.se/
Postat av: Helen

Jag minns inte så mkt från de tabletterna föruom att bajset blev svart!;P Hellre svart bajs än att må dåligt...



vad heter den barnmorska? Svara bara ifall du har Kersin, de andra känner inte jag;P



kunde inte svara på sms:en du nskickade, pengarna tog slut på mobilen...

kram

2009-02-10 @ 16:14:42
URL: http://www.metrobloggen.se/pinkisbeutiful
Postat av: Tessan

vem har du nu? med Loke bytte jag till samma bm som helen hade. fick nån knäpp bm först som jag inte alls gillade. usch niferex dom är fan inte goda, lider verkligen med dej. kram

2009-02-10 @ 17:42:11
URL: http://ericasmamma.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Vem har du som barnmorska?

2009-02-10 @ 18:43:23
Postat av: JoHanna

Hehe min handledare tvingade mig att smaka på flytande Niferex som vi ger våra bebisar. Typ sött först o sen som att bita i en gaffel.. :)

2009-02-10 @ 19:38:06
URL: http://jojjas.blogg.se/
Postat av: Helen

tack gumman vad du är snäll!!! Vi har fått två limpor med vitt orstbröd nu så vi klarar oss här...Men tank för att du är så omtänksam och ställer upp!! jag kommer ta bort min blogg igen, bara så du vet och inte blir chockad. jag lär mig aldrig att hantera bloggen på ett normalt sätt, jag blir alltid beroende och sen mår jag dåligt över att jag tillbringar för mkt tid vid datorn istället för att göra viktigare saker.kramar

2009-02-11 @ 10:26:08
Postat av: Malin

Hej Lina. Skönt att magen växer som den ska och att bebben mår bra där inne=) När jag var gravid med Tilde sjönk mitt HB jättesnabbt så min barnmorska rekomenderade mig blutsaft i stället. Rätt dyrt och äckligt som fasen men värdet gick upp jättesnabbt och jag slapp biverkningarna jag fick av niferextabletterna jag åt först. Hoppas det löser sig! Hör av dig om du har tid och lust. Kram

2009-02-12 @ 13:33:51
URL: http://chilloutdude.blogg.se/
Postat av: Helen

Hej Lina! Hoppas allt är bra med er och att ni inte saknar Kiara allt för mycket!´Tänker på dig! Om et blir för långtrålkigt plinga bara på här, men jag jobbar hela nästa vecka så jag är hemma först vid två...Uh, får gå upp halv fem då varje dag, byta?;P kramar

2009-02-13 @ 07:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0