Besviken på mig själv

Jeppe hade beställt bord och allt till idag så att vi skulle kunna gå ut och äta och ha lite mysigt tillsmammans. Nu fick vi ställa in allt pga att jag mår dåligt. Har lite feber och har mått illa. Tog panodil förut och känner mig lite bättre, men har ingen matlust. Vi åker ju inte och betalar dyra pengar för mat om jag endå bara ska pilla i det. Jag som aldrig är sjuk. Nu har jag åkt på magsjuka för ca två veckor sedan och nu det här som jag inte vet vad det är riktigt. Blir ju lite nervös att det är magsjuka på g igen eftersom jag mår illa. Bianca fick åka en sväng till farmor iallafall för hon ville så gärna träffa henne så Jeppe är och lämnar henne nu.


Kommentarer
Postat av: helen

Gå ut och ät en kväll i veckan istället, ni måste ju passa på och ni kan behöva liten egen tid utanför hemmet bara du och Jeppe! kramar/Helen

2009-02-15 @ 18:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0