Deppig

Jag vet att det blir mycket tjat angående Kiara och thailand just nu. Men det är det som snurrar i huvudet på mig nu. Dessutom är det ju min blogg och jag skriver ju om vad jag vill.
Det är så fruktansvärt jobbigt. Jag vet inte hur jag ska klara 11 dagar till. Jag orkar bara ha Jeppe och Bianca runt mig just nu. Jag är tjurig och tråkig emellanåt. Det här är det värsta jag varit med om och jag går sönder. Längtar och saknar Kiara så otroligt mycket.
Pontus ringde igår och prata ett tag. Kiara har det lite jobbigt med värmen och sover mycket. Hon är lite ledsen och gnällig. Det var inte alls kul att höra och jag vill bara åka och hämta hem henne igen.  Jag står inte ut. Min lilla flicka är på andra sidan jorden och jag kan inte få tag i henne hur gärna jag än vill.

Min lilla solstråle här hemma får mig iallafall att kunna skratta. Hon är så underbar och go. Tror hon saknar sin storasyster hon också. Igår när vi fråga henne var Kiara var gick hon runt här hemma och leta.

Mina älskade barn!

Kommentarer
Postat av: Helen

Det är nog ingen fara med Kiara ska du se! Barnen gnäller ju när det är för varmt här med om sommrarna, det hör till. Försök och ryck upp dig, jag vet att det är lättare sagt än gjort, men försök att passa på att göra något som ni inte brukar. Ni får väl lättare barnvakt näör ni bara har en hemma väl? gå på bio eller ta bara en promenad eller nåt så då får annat att tänka på. kanske är bra att du aktiverar dig, för hemma blir du bara påmind om att Kiara är iväg..

jag vet hur dte känns att vara deppad, jag bråkar mot det ganska så ofta och fick ju även medicin mot det, det bästa som hjälper är motion och att ta tag i sig själv..

Jag går gärna på promenad om du vil parata av dig eller åka till maxi nån kväll eller nåt annat. bara ringa på här...kramar

2009-02-17 @ 16:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0