Halva tiden har gått

Om en vecka kommer Kiara hem. Whiiiiiee.

Prata med Pontus i förrgår igen och försökte även prata med min dotter, men hon såg på film och ville inte riktigt. Fick iallafall höra hennes lilla röst. Dom hade blivit attackerade av mygg och Kiara var myggbiten på hela benen, men han hade köpt någon olja som skulle hjälpa nu. Igår åkte dom till Phi Phi öarna över hela dagen. Tänk att få uppleva allt det där tillsammans med Kiara. Hon är så liten och har varit längre bort än sin mamma. Jag får nog lära mig att leva med att min dotter kommer få sen lite mer av världen än vad jag kommer få hehe. Är nog inte sista gången hon reser iväg med sin pappa. Dom hade det fortfarande bra och hennes humör var bättre igen. Tar väl ett tag för henne att ställa om. Han är smart nog att ha henne uppe sent på kvällarna iallafall. Tror inte dom lägger sig förren runt 23 och det kommer ju underlätta omställningen när hon kommer hem eftersom dom ligger före i tid. Allt känns lite lättare nu när det bara är en vecka kvar och jag vet att hon har det bra. Jag litar fullt ut på Pontus att han tar hand om henne. Han älskar henne lika mycket som jag. Sen att han och jag inte alltid kan komma överens är ju en annan historia. Man måste faktiskt inte vara bästa vänner för att ha ett barn ihop.

Bianca och jag ska snart hoppa in i duschen. Hon är täckt av risgrynsgröt min lilla trollunge. Man får ju inte mata henne alls längre och hon är ingen hejare på att äta själv, men hon måste ju få öva. Hon klarar faktiskt av att äta lite med skeden, men mest används händerna.

Funderar på att lägga ner min blogg helt. Har ingen lust längre och har ingen aning om vilka som läser den iallafall.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag läser!! Lä'gg inte ned!

2009-02-20 @ 10:00:18
Postat av: Emilia

Nej, lägg inte ned. Skriv bara när du har lust istället även om det inte blir så ofta. Din blogg ligger ju först i min favoritlista och det är så skoj att höra om tjejerna när man inte hinner träffa dom.

2009-02-20 @ 11:04:09
URL: http://emiliaq.blogg.se/
Postat av: MammaMia

Jag kollar den varje dag!

2009-02-20 @ 11:40:57
Postat av: Lollo

Nej lägg inte ner :D Du ligge ri min favoritblogg mappp :D

2009-02-20 @ 11:42:19
Postat av: Tessan

jag läser din blogg. känn dej inte tvingad att skriva, utan skriv bara när DU har tid o lust =) kram

2009-02-20 @ 16:04:35
URL: http://ericasmamma.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag läser din blogg :-) Tycker inte att du ska sluta, men gör som syster din föreslår och skriv bara när du känner för det. Skönt att Kiara snart är hemma igen :-) Kramar

2009-02-20 @ 16:17:34
Postat av: Malin

Hoppas du kommer på andra tankar och har den kvar! Kram Maliin

2009-02-20 @ 17:25:29
URL: http://chilloutdude.blogg.se/
Postat av: JoHanna

Nej! Jag läser varje dag ju! Hur ska jag annars kunna hålla koll när jag är så långt bort? :)

2009-02-20 @ 17:46:41
URL: http://jojjas.blogg.se/
Postat av: Tessan

ja man får nog bra kvalitet för det priset, och extra kul när man kan få igen det på tradera sen =) hoppas ni får en trevlig helg. kram

2009-02-20 @ 22:57:01
URL: http://ericasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0