Kan du vissla Bianca?

Japp, visst kan hon det =) Har faktiskt aldrig hört en ettåring vissla förut, men våran Bianca kan. Från början var det bara ett ljud som hon råka göra lite då och då, men nu förösker hon om man frågar och visslar själv.
 
Idag har vi haft massor att göra. vi har fortsatt och rensat och Jeppe har målat. Yttligare fyra soppsäckar fick vi ihop idag. Helt sjukt hur mycket saker man har som bara ligger och skräpar. jag har rensat bland tjejernas kläder också och mycket åkte ur Kiaras byrå och direkt in i Biancas garderob, så Bianca har hur mycket kläder som helst nu. Det får bli köpförbud på kläder för hennes del för jag överdriver inte om det ligger ca 40 byxor och lika många tröjor, klänningar och kjolar i hennes garderob. Så är det att vara lillasyster och ärva hehe. Kiaras byrå blev dock lite tom så där behöver jag fylla på med lite kläder i storlek 104. 98 sitter perfekt just nu, men hon växer ju så fort.
Har även kollat igenom alla bebiskläder och det vore ju synd om det inte blev en flicka för det finns så mycket kläder. Blir ju såklart lika glad för en pojke, men då får han använda tjejernas gamla kläder :P

Pontus ringde idag igen och allt var fortfarande bra. Kiara är lite känslig bara och gråter lätt. Idag hade hon sagt att hon ville åka hem till mamma. Skönt att hon inte har glömt oss här hemma. Saknar henne så mycket!! Hon har fått lite färg och håret har blivit blekt. Så det är väl en liten brunbränd blondin jag får hem =) Hon solar ju naturligtvis inte, men lite färg får hon ju iallafall. Kiara har ju turen att ha fått bra hud som gör att hon inte bränner sig så lätt. Alla utom hon hade blivit lite brända till en början.

Ska lägga mig lite på soffan nu. Magen är precis stenhård och jag får sammandragningar hela tiden. Så blir det när jag håller igång en hel dag. Tänkte försöka få till en bild på magen snart också. Glömmer jämt bort att fota den. Jag har inte riktigt tid att vara gravid och tänka på sånt för det är fullt upp jämt. Är i vecka 28 nu och jag tyckte nyss jag var i vecka 9 så den här graviditeten går snabbt.

Kommentarer
Postat av: Anci

Åhh va gulligt att hon kan vissla, det är nog inte så vanligt....inte ens jag är duktig på det. Jo man samlar på sig en hel del, det vet jag allt om. Läste att du funderade på att sluta blogga, lite synd för åtminstone jag gillar din blogg även om jag inte känner dig irl.....Ha nu en bra kväll/dag beronde på när du läser detta ......

2009-02-21 @ 21:46:36
URL: http://www.metrobloggen.se/samanthasmamma
Postat av: Tessan

Erica kunde oxå vissla när hon va liten, hon va 8mån, dock kan hon inte det nu. vart jätteförvånad näh on gjorde det första gången =) Du får sätta in en liten bild på magen snart =)kram

2009-02-22 @ 12:58:54
URL: http://ericasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0