Magsjuka

Jaha, vi har magsjuka här hemma och den drabbade är jag själv. Så i natt har jag tvingats möta min stora fobi. Har spytt och haft diarré i nio timmar. Hmmm, det var inget trevligt men jag överlevde och tycker inte det var så farligt. Såhär är det alltid när jag vä blir sjuk, då inser jag att det inte är hela världen. Men ångesten kommer komma tillbaka så fort jag är frisk igen.

Känns som någon har slagit med en träklubba över hela mig. Har inga krafter kvar och att ta sig hit till datorn var en utmaning. Vet ej om det är över för min del än då jag fortfarande mår illa och har ont i magen. Jag hoppas iallafall inte det. Nu återstår väl att se vem som står näst på tur.

Kommentarer
Postat av: helen

Åh stackare, man blir ju helt död av magsjuka! hoppas barnen håller sig friska men tanke på att thailandresan väntar runt hörnet! krya på dig gumman!

2009-02-03 @ 13:59:00
Postat av: Tessan

usch inget kul alls det där, speciellt int enär man är gravid, fick det oxå när ja väntade Loke, hoppas det går över snart, och att de andra klarar sig. kram

2009-02-03 @ 17:01:48
URL: http://ericasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0