Rapport från thailand

I morse klockan 5 pep det i telefonen. Var ett sms från Pontus där det stod:

"Hej! Allt är bra med Kiara. Hon har även bajsat 2 ggr på toaletten.
Igår åt vi pannkakor och idag har vi ätit frukost och nu badar vi. Hon
trivs jättebra. Kram och puss från Kiara"

Hehe det där med bajsandet är nog bara intressant för mig. Hon har ju lite problem med förstoppning så jag har oroat mig för hur det ska gå nu när hon inte har potta för toaletten brukar inte vara poppis att bajsa på. Men det verkar ju funka bra så då kan jag ta det lugnt angående det då. Han har blöjor som nödlösning med sig, men det är ju skönt att dom inte behöver användas. Känns fel att sätta på henne blöja nu när hon slutat och jag tycker det ser jätteroligt ut nu när hon är så stor. Har ju vant mig vid att hon inte har det.

Trots att jag vet att hon har det bra är det jobbigt. Kan inte sluta oroa mig och sover dåligt på nätterna. Sen har jag inte lyckats skicka något sms som kommit fram heller. Har provat med landsnummer och utan men inget funkar. Imorgon tänkte jag ringa.

Kiara, hoppas du ligger och sover gott nu. Klockan är ju 02.30 hos dig. Det är så tomt här hemma utan dig och jag längtar sådant efter dig. Saknar ditt babblande, ditt skratt och dina pussar. Vill ha dig här så jag kan sitta och lukta på ditt hår och krama dig. Du är ju min underbara Kiara och jag älskar dig mer än du kan förstå.

Kommentarer
Postat av: MammaMia

Mmm, pannkakor låter tryggt och bra.

2009-02-16 @ 08:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0