Snart så

Bara fem dagar kvar tills jag får återse min älskade dotter. Mamma längtar så mycket efter dig underbara Kiara!

Idag blev det en resa till mitt numera andra hem. Ikea! Blev lite lampor och saker till tjejernas rum som fick följa med hem. Med mig hade jag min syster och Bianca. Den sistnämnda kommer inte få åka med i fortsättningen. Hon blir precis galen och jag blir jättestressad. Tur för henne att hon är min lilla älskling för annars hade hon blivit kvarglömd i en av sängarna där :P

Nu ska jag och Jeppe sova!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Så jag får alltså följa med igen? Vad skönt. =)

Fick anstränga mig för att inte smittas av Bianca och smula sönder alla majskrokarna, skrika av ilska och få spaghettiben mitt bland allt folk. Hihi.

2009-02-24 @ 00:08:46
URL: http://emiliaq.blogg.se/
Postat av: MammaMia

Binkis då!!

2009-02-24 @ 11:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0