Uppe bland molnen

Där uppe bland molnen befinner sig min lilla flicka nu. Hoppas hon inte är rädd. Hon har sagt att hon inte vill flyga flygplan när jag har frågat henne. Men hon har ju bara sett flygplan uppe i luften och det är ju lite annorlunda att sitta i planet. Pontus ringde mig förut iallafall. Kiara mådde bra och var glad och satt och vänta på en stol. Dom vänta på att få gå på planet. Han lova att höra av sig så fort dom kommit fram. Blir ju mitt i natten svensk tid men det gör inget. Jag vill veta att allt gått bra.

Gud vad jag saknar henne!

Imorgon är det alla hjärtans dag och vi har fixat barnvakt åt Bianca. Hon ska vara hos farmor och jag och Jeppe ska ut och äta. Inte ofta vi gör något för oss själva så det ska bli mysigt. Vet inte vart vi ska gå bara. Någon som har något förslag?

Kommentarer
Postat av: Malin

Bacchus är jättemysigt tycker jag, god mat och ombonad stämning. Vi brukar käka på Deli annars. Inte alls lite mysigt men riktigt god mat och till bra pris. Hoppas ni får en riktigt mysig alla hjärtans dag. Kram Malin

2009-02-13 @ 15:22:33
URL: http://chilloutdude.blogg.se/
Postat av: Lollo

Papas Tapas på Kungsgatan längst upp nästan mot brandstationen! Goda vedugnsbakade pizzor :D

2009-02-13 @ 15:44:46
Postat av: Emilia

Vad mysigt att ni får en egen kväll. Vet inte var ni kan gå, man hamnar ju alltid på Choys garden ändå. =P

Jag ska försöka få Micke att vilja göra något trevligt, han tyckte bio var romantiskt... tråkmåns.

2009-02-13 @ 15:47:05
URL: http://emiliaq.blogg.se/
Postat av: Tessan

hoppas resan går bra för dom =)

Texas longhorn på kungsgatan har gott kött, kanske inte så romantiskt där. Skönt att få göra nåt själva ihop utan barn. kram

2009-02-13 @ 18:55:15
URL: http://ericasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0