Vet ni vad?

IDAG KOMMER KIARA HEM!!!
Jag kan knappt vänta tills jag får krama henne och pussa på henne. Förhoppningsvis får jag hem henne ikväll beroende på hur sent det blir. Annars måste jag vänta tills imorgon och det vill jag inte. Äntligen är det slut på dom här hemska dagarna som varit för mig. Min älskade unge kommer hem igen :)

Här hemma börjar allt komma i ordning nu. Allt är färdigmålat och färdigmöblerat. Bara lite detaljer här och var kvar, men det tar vi vartefter. Tjejerna har nu fått ett varsitt rum. Rummen är helt olika, men båda blev jättemysiga. Bianca har sovit i sitt två nätter ensam nu och det har gått jättebra. Bara jag som har svår ångest på kvällen och tycker synd om henne hehe. Känns ju som man övergivit henne. Är iallafall jätteskönt att slippa smyga upp varje natt när man är kissnödig, som man är ett antal gånger per natt då man är gravid. Bianca har blivit störd av det innan. Kiara kommer dock inte få sov i sitt rum första natten hemma. Hon ska ligga hos mig då!

Nu ska jag städa upp i köket och få upp gardinerna där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0