Bloggtorka

Känner mig lite pressad att blogga. Har ingen lust för tillfället.

Här hemma är det lugnt idag. Kiara åkte till sin pappa igår och kommer inte hem fören på söndag. Saknar henne som vanligt alldeles för mycket. Prata lite nyss med Pontus och Kiara hade sovit utan blöja inatt och det hade gått jättebra. Hon vakna i en torr säng.  Han är lite modigare än mig när det gäller sånt där. Han har inte ens blöjor hemma åt henne längre. Jag använder det fortfarande på henne när hon ska sova. På dagis har hon fått vara utan i veckan, även då dom varit ute och det har också gått jättebra. Får väl lägga undan dom för gott snart.

Mamma/mormor har varit här en stund nu på fömiddagen. Vi fika med lite glass. Hon hade med sig sin katt Alfons. Han och Doris är lika gamla och dom har lekt och jagat varandra. Doris går och ropar på honom nu hehe. Är bra att dom är vana vid varandra så man kan hjälpas åt med kattvakt. Mamma åker ju till sin karl i göteborg ibland och då får Alfons bo här.

Ser skönt ut utomhus idag. Skulle gärna ta en promenad, men då blir jag liggandes resten av dagen och det vill jag inte. Har fått sån hemsk foglossning. Hela bäckenet känns ostabilt och det gör hemskt ont. Måste ofta hålla mig när jag ska böja mig, annars ramlar jag omkull. Så länge jag håller mig hemma och tar det lugnt är det ingen fara.

Bianca fyller 1 år på tisdag. Vet fortfarande inte hur vi ska fira henne. Jag vill inte ha hem massa folk. Allt är en enda röra här just nu. Det ska ju göras om här hemma och under tiden får det vara lite rörigt. Vet att våra familjer inte bryr sig om det, men jag trivs inte med det. Dessutom är jag trött och har ont och orkar inte riktigt fixa med allt. Vi firar henne i lugn och ro här hemma på tisdag och sen ska vi se om vi kan hyra lokalen här nere och bjuda släkten.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Man bloggar för sin egen skull, inte för någon annans. =) Om folk så gärna vill veta vad ni gör så kan de ju alltid ringa eller skicka ett sms, eller varför inte träffas? =P

Skriv när du känner för det.

2009-01-09 @ 12:46:50
URL: http://emiliaq.blogg.se/
Postat av: Tessan

va kul att det går bra utan blöjor, Erica är blöjfri nu, är väldigt skönt =) kram

2009-01-09 @ 14:23:43
URL: http://ericasmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag hoppas inte att det är mig du känner dig pressad av...jag skojja bara! men tog du det fel så ska jag sluta skojja.hälsn.faster sandra

2009-01-09 @ 15:44:51
Postat av: Lina

Svar till Sandra: Nejdå, det är inte pga dig =)

2009-01-09 @ 17:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0