Får jag sova nu?

Nu har jag diskat upp allt, tvättat två maskiner och hängt dom. Får jag gå och lägga mig nu? Är helt slut.

Idag är första dagen som Kiara varit utan feber. Hon är fortfarande inte sig själv utan blir ledsen för minsta lilla, men nu på kvällen har hon varit en riktig solstråle. Hon har ätit lite för första gngen på flera dagar. Är bara skinn och ben kvar av henne. Är nästan lite otäckt att lyfta upp henne för man känner skelettet så tydligt. Hon väger ju runt 13 kg i vanliga fall, men nu är det väl knappt det. Inte mycket till sina 95 cm eller om hon är ännu längre nu. Hon har ju inget att ta av när hon blir sjuk så det blir ju inget kvar av henne. hoppas hon äter upp sig snart igen.
Blir att ta det lugnt för henne i helgen och försöka återhämta sig.

Bianca har ju ögoninflammation och hennes ögon är jätteäckliga. Hon verkar inte lida av det alls utan har bråkat med mig hela dagen. Hon har fått egen vilja och är riktig tuff att ha att göra med emellanåt. Hon går på rätt hårt. Hon är mycket tuffare än vad Kiara var i samma ålder. Märks stor skilland på att Kiara är första barnet och Bianca andra. Bianca tar för sig mer än vad Kiara gjorde och är mycket tuffare i sättet. Hon har ju fått lära sig att ta för sig mer från början med tanke på att hon haft en storasyster att dela uppmärksamheten med. Trots att hon driver mig till vansinne ibland så kan man inte göra annat än att skratta åt henne ibland när hon hittar på sina bus. Idag har hon hämtat en kudde som hon ställt sig på för att kunna komma upp i soffan och hoppa. Har säkert tagit ner henne 20 gånger, men så fort man vänder ryggen så är hon där igen. Hon vet mycket väl vad ett nej betyder och blir jättesur när man säger åt henne. Lilla knasbollen!

Imorgon ska det byggas en vägg här hemma =) Ska bli kul att se hur det blir när det är klart.

Kommentarer
Postat av: helen

Spännande, hoppas det blir fint!kram

2009-01-31 @ 10:38:36
URL: http://www.metrobloggen.se/pinkisbeutiful

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0