Liten blir stor

Vi tog lite bilder på Bianca förut. Man ser verkligen hur mycket hon ändrat utseende bara den sista månaden. Ansiktet börjar bli smalare och håret har växt massor. Hon ser inte ut som en bebis längre utan som ett litet barn. Söt som socker är hon! Min lilla tjej har blivit stor.




Hitta en bild på Kiara och Jeppe för ganska exakt ett år sen. Så liten hon var då :)


Jag kan se många likheter mellan systrarna. Bianca är ju lite rundare men dom har samma färger och båda har stora bruna ögon.


Idag har vi varit hos Jeppes mamma och hälsat på en stund. Var väldigt trevligt! Imorgon hade vi tänkt åka till Ikea och köpt två fotpallar i skinn som matchar soffan. Kollade upp dom på hemsidan först och naturligtvis är dom slut på lagret. Lite irriterande, men vi får köpa dom någon annan gång.

Jag har målat Kiaras säng under kvällen. Vi köpte en obehandlad säng för att vi själva ville välja vilken färg den skulle ha. Fantasifulla som vi är så blev den vit :P. Kiara ska få en stark orange färg som fondvägg i sitt rum. Tänkte hålla mig till enbart vita möbler i rummet så det inte blir alldeles för mycket färg.
Det här tyget ska jag sy en gardinkappa av:

Kommer bli så fint så när allt är färdigt.

Nu ska jag se lite på tv.

Kommentarer
Postat av: JoHanna

Jag tycker hon är jättelik Kiara på den första bilden! :)

2009-01-11 @ 00:22:16
URL: http://www.superbloggen.se
Postat av: Emilia

Nu träffar ju jag tjejerna rätt ofta, men Bianca är verkligen jättelik Kiara på bilderna, man ser ju helt klart att de är systrar. Har aldrig sett den likheten förr. Får komma i veckan så kan vi fota kläder.

2009-01-11 @ 06:27:20
URL: http://emiliaq.blogg.se/
Postat av: Sofia

Superfint tyg till gardinen tycker jag! Vill flytta så jag få inreda rum åt lillkillen...

2009-01-11 @ 11:12:48
URL: http://www.metrobloggen.se/ansoliras
Postat av: helen

shit vad lik hon har blvit storasyster sin!så söta de är! fint tyg! kram

2009-01-11 @ 14:17:34
Postat av: MammaMia

..... och jag som är mormor till de små skönheterna ser ju hur lika sin mamma Lina, som barn, de är.

2009-01-11 @ 17:39:48
Postat av: helen

jag följer jättegärna med till öf plinga på här imorgon så kan vi göra sällskap...=)



Niklas har skött tvättstugan nu ikväll helt ensam, jag tvingar honom;P Du får lära Jeppe sen innan du ska arbeta igen för då är dte skönt om nån mer kan ta den när man jobbat mkt och är trött.



kramar

2009-01-11 @ 21:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0