Ont i magen

Kiara har jätteont i magen =(. Verkar som hon får kramp i magen och som sedan släpper och kommer tillbaka ganska fort igen. Högt upp i magen är det. Jag är livrädd och är säker på att det är magsjuka på g. Fast hon ber om mat och äter massor. Jeppe tycker jag övereagerar eftersom hon inte verkar sjuk för övrigt. Vi får väl se vad som händer! Jag hatar min fobi för magsjuka och vill inget hellre än att bli av med den. Jag mår jättedåligt av den och oroar mig ständigt för det. Folk har inte heller så stor förståelse för det, men jag är inte ensam om att ha spyfobi. Det finns t.om ett namn på det. Tyvärr har det blivit värre sen jag fick barn för då är det inte lika lätt att skydda sig mot det. Det är iaf en fobi och det är lika jobbigt för mig som det är för någon med spindelfobi, höjdskräck och såna saker. Jag får extrem ångest. Nu sitter hon och äter pyttipanna och har inte sagt något om magen på ett litet tag nu.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Lina. Hur är det med flickorna? Klarade ni er från magsjuka? Ja det blir jättenära. Får vi försöka ses nåt=) Jag ska söka till Armbandet. Jag gillar engagemanget de visar och så är deras gård så fin. Dessutom har jag hört väldigt mycket positivt om den förskolan. Visst är det där Kiara går? Men jag tror att jag ska vara hemma i höst också så det blir nog till nästa vår. Var det svårt att få plats? Kram Malin

2009-01-19 @ 07:40:38
URL: http://chilloutdude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0