Sämre igen

Kiaras feber sjönk till 37.6 grader förut för att sedan stiga igen. Suck. Vill att hon ska må bra. Just nu har hon somnat på soffan igen. Hon har inte velat äta eller dricka dom senaste timmarna, men fick iaf i henne lite mjölk och smörgåsrån. Alltid något!

Jeppe är världens snällaste och kom hem med ett stort paket åt Kiara förut. Det var ritblock, färgpennor, kritor, tuschpennor och målarfärger i. Hon blev jätteglad och målade en liten stund. Bianca hade han köpt en bamsenalle åt som Kiara la beslag på direkt. Hon älskar Bamse.

Kommentarer
Postat av: thess

usch hoppas hon blir bättre snart, denna influensa får snart försvinna tycker jag.

Kramkram

2009-01-26 @ 17:03:51
URL: http://prinsesstess.blogg.se/
Postat av: Emilia

Jag vet hur hon känner sig. Äta är ju egentligen inte så viktigt om det absolut inte går, själv har jag knappt ätit sen i lördags eftermiddag, men dricka måste man ju göra. Muta med saft.

Hoppas hon mår bättre snart, så ska jag med bli frisk så vi kan träffas och leka.

2009-01-26 @ 19:51:06
URL: http://emiliaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0