Växtvärk?

Kiara har vaknat två gånger under kvällen och varit jätteledsen. Hon tar sig på på höger smalben och säger att de gör ont. Kan det vara växtvärk hon har kanske? Det gör ju jätteont minns jag. Önskar jag kunde hjälpa henne. Jag är så larvig och får lite panik när mina barn har ont och börjar ju nästan tjuta själv. Gör ont i mig när jag ser mina barn har riktigt ont någonstans. Verkar ju inte vara något annat fel på benet. Hon går på det, det syns inget om hon tycker det är skönt när man masserar på det.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Ge henne ibumetin så går nog det värsta över, så hon kan sova i alla fall. Men det är säkert bättre idag, om det är växtvärk.

2009-01-22 @ 06:44:24
URL: http://emiliaq.blogg.se.blogg.se/
Postat av: helen

Prova med att hon får bada ett varmt bad när hon har ont i benet, kanske lindrar lite. Jag brukar ha ont i benen imellanåt och det känns precis som det gjorde när jag hade växktvärk som liten och för mig hjälper det att ta ett bad en stund.



Jobbigt att hon blir trög i magen, prova att ge lite blåbär, dte brukar sätta fart på magen. kramar

2009-01-22 @ 12:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0