En midsommar utan Kiara

Kiara åkte till sin pappa igår och tanken var att hon skulle komma hem hit igen idag och följ med oss och fira midsommar. Men tidigt imorse hade hon vaknat och kräkts så Pontus var snäll och ställde in sitt firande och stannar hemma med Kiara. Nu verkar hon må bra, men vill inte chansa ifall det är magsjuka. Så hon får stanna hos honom över helgen. På ett sätt är det skönt att jag slipper spyor och sånt men samtidigt vill jag inget hellre än att få hem henne.


Min syster var här igår och tog lite fina bilder på Bianca och Olivia.




Kiara var ju inte hemma så jag får lägga ut lite bilder på henne en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilka underbara bilder på töserna! Den näst sista på Bianca skulle platsa i nåt glassigt magasin=) Hon blir bara sötare och sötare! Och härligt kök ni fixat! Tilde har en liten spis här hemma men vi tänkte göra en enklare variant med en liten hylla ovanför.. hon når inte till så mycket mer, hihi. Sköt om er och hör av dig om du ville ta en promenad. Nu har jag en mobil igen. Kram Malin

2009-06-22 @ 08:28:49
URL: http://chilloutdude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0