Inreda

Idag fick jag sovmorgon och vakna 9.30 av att Jeppe kom in med frukost. Så gulligt av honom!

Igår var vi på Ikea och handla lite saker. Kiara och Bianca fick en varsinn ryamatta i vitt till sina rum. Blev jättefint! Kan ju låta galet att köpa vita mattor till ett barnrum men vi har provat dom flesta färger och det blir lika skitigt oavsett färg. I en ryamatta göms ju skiten lite iallfall under allt lurv hehe.

I förrgår öppna Bolagret här i norrköping för er som missat det. En inredningsaffär i samma prisklass som Ikea men med lite annorlunda stil. Jag älskar den affären och är så glad att den har öppnat här för då slipper jag åka till stockholm när jag vill ha något därifrån. Så där var jag och köpte lite saker också.

Har diskuterat mitt sår på magen med Jeppe hela förmiddagen. Det varar fortfarande lite från två små ställen och det luktar lite skumt ( jätteäcklig information ). Han tycker jag ska åka upp och visa det igen, men det tycker inte jag. Hatar sjukhuset! Jag har iallafall tvättat rent och tejpat ihop det fint igen. Blir det inte bättre får jag väl ringa igen. Det ser fint ut för övrigt. Är bara ca 1/2 cm på två ställen där sårkanten har vänt sig lite utåt som inte vill läka. Inget kul!

Nu vakna Bianca hör jag. Ska ta upp henne och sen ska jag mäta hennes fönster och sy en gardin IGEN. Är inte nöjd med den förra jag sydde. Har köpt sååå fint tyg ( ganska dyrt tyvärr ). Sen ska vi fixa med Kiaras mini diskbänk och få ordning på hennes minikök. Har äntligen hittat en rostfri skål i lagom storlek som ska bli diskho. Ska sy ett draperi till hennes diskbänk också och sen ska jag sy vimplar åt tjejerna som ska hänga högt uppe på väggen. Ska ta lite bilder när allt är färdigt sen!

Näää, ta upp Bianca var det!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh vad roligt att inreda. Önskar det fanns lite mer pengar avsatta till det....Tyvärr lär det ju inte bli mer nu när jag ska börja plugga igen:-(

2009-06-14 @ 18:53:29
URL: http://hialias.blogger.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0