Jag blir så glad

Jag har inte stått på en våg sen Olivia låg i magen eftersom vi inte har någon, men idag kom mamma hit med sin.
Blev så glad när vågen stanna på 64,5 kg. Två dagar innan Olivia föddes vägde jag 75,3 kg så jag har tappat ca 10 kg på 12 dagar :) Har bara 4,5 kg kvar till inskrivningsvikten. Sen vill jag ner ett par kg till! Än så länge har jag ju inte kunnat röra så mycket på mig och jag bara längtar tills jag får börja träna igen.
Magen börjar gå tillbaka den också, men det är en liten bit kvar. Man ser hur den krymper för varje morgon. Fast den är fortfarande rätt mjuk hehe.
Jag trivs inte med min kropp alls när jag är gravid. Jag trivs bäst med mina barn utanför magen. Det betyder väldigt mycket för mig att jag börjar få tillbaka min kropp!


Tre timmar innan Olivia föddes


12 dagar efter förlossningen

Kommentarer
Postat av: Jonna

Tack så mkt!!

Vet du förresten hur man lägger ut videoklipp från youtube på bloggen?

Kram

2009-06-04 @ 20:21:51
URL: http://thezprinsessan.blogg.se/
Postat av: Jonna

Det var inget.. jag löste det! =)

Vad roligt att du tappat 10 kilo redan.. det var ju snabbt! =) Hoppas mina försvinner fort sen oxå.. antagligen inte!! suck

Kramar

2009-06-04 @ 20:43:26
URL: http://thezprinsessan.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej Lina. Tack för ditt inlägg=) Är inne på din blogg så gott som varje dag, du har alltid härliga bilder på dina prinsessor! Olivia är alldeles bedårande,precis som sina systrar, och ser pytteliten ut! Om du orkar ta en promenad framför när såret läkt är det bara att du hör av dig.. Såg att du nästan är i beach-form redan=) Själv känner jag mig som en flodhäst och fasar för en värmeböja. Kramar Malin

2009-06-05 @ 23:51:51
URL: http://chilloutdude.blogg,se
Postat av: Malin

Vi kan när som helst, går så gott som alltid ut en promenad kring lunch då Tilde sover. Min mobil dog idag när jag råkade bada den, inte bra! Men säg en dag och tid så kan jag ju ringa dig på mobilen. Ha det fint och ta hand om tjejerna=) Kram Malin

2009-06-09 @ 14:54:07
URL: http://chilloutdude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0