Jag hade rätt

Olivia har varit varig i sina ögon under en rätt lång tid och jag har sagt att det är ögoninflammation. Sen har flera sagt att det är det inte alls utan att det beror på att bebisar har trånga tårkanaler. Nu är det ju inte så lite det har runnit i hennes ögon och visst är det ögoninflammation. Hon har nämligen gett det till båda sina systrar så nu har dom det allihopa.  Olivia börjar iallafall bli bättre i sina ögon.

Idag har Olivia varit vaken nästan hela dagen. Bara sovit småstunder. Hon totalvägrar att ligga för sig själv eller sitta i babysittern. Hon vill bli omkringburen hela tiden och man får inte sitta stilla hehe, så det är bara att göra som fröken vill och gå runt med henne. Jag anser att man inte kan skämma bort en fyra veckor gammal bebis med sånt. Klart hon vill ha närhet min lilla älskling. På måndag blir hon en månad och då ska vi till bvc. Gissar att hon väger runt 4,5 kg.

Kiara är kvar hos sin pappa och kommer hem imorgon. Han ville ha henne och det är väl lika bra hon stannar där ifall det var magsjuka hon hade. Så slipper smittan gå runt här hemma. Har verkligen ingen lust med det! Längtar tills imorgon för jag saknar henne massor.





Jag och Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0