Plankan gör underverk

Jag har under tre dagar kört en magövning som kallas plankan. Det är helt otroligt vilket resultat det redan har gett. Man ser en jättestor skillnad på bara tre dagar. Magmusklerna har hamnat på rätt plats igen och håller in allt som finns inne i magen. Åhhh, vad jag älskar plankan!
Ett hett tips för en degig mammamage!

Jag har lärt mig en läxa. Använd solskydd!!!!!!! Vi var på landet igår och jag har bränt mig rätt ordentligt. Jag brukar i stort sett ALDRIG bränna mig så jag brukar strunta i solskydd, men inte i fortsättningen. Jag kan visst också bränna mig ordentligt.
Barnen hade iallafall solskyddsfaktor 50 på sig och trots ett par timmar i solen är dom lika bleka som vanligt :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Men HUR GÖR MAN plankan då????

2009-06-27 @ 17:06:14
Postat av: tessan

jag kör med samma solskydd på barnen, fast lite bruna har de blivit =)

jag brände mej rejält på ryggen idag när vi var på kolmården =/ kram

2009-06-27 @ 18:44:14
URL: http://ericasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0