Arg Bianca

Någon som har ett par öronproppar över? Bianca är inte glad över att pappa gick till jobbet för ett tag sen och visar det genom att gå runt och halvt gråta. Bara lite lagom högt och gnälligt sådär så att mamma ska bli galen. hon är alltså inte ledsen utan vill bara visa sitt missnöje!

Idag får det bli en promenad. Mina kalvar behöver få springa av sig lite. Båda har varit uppe sen 05.30 i morse så efter en promenad och lite lek lär dom sova gott sen och jag får lite tid för mig själv :P

Nu har vi äntligen en sänggavel på sängen. Vi har inte hittat någon vi tycker om och jag vill inte ha någon från Ikea som alla andra har. Vill ha det lite personligt så vi byggde helt enkelt en egen. Det är bara en huvudgavel. Några träreglar, en spånskiva och sedan stoppa den med ett tjockt täcke och sätta vitt tyg runt. Blev jättefint och kosta bara runt 200 kr.

I slutet av veckan ska vi köpa nytt köksbord och stolar. Det "nya" vi har avskyr jag och eftersom sitsarna på stolarna är i tyg är dom jättesmutsiga och fulla av katthår. Inget trevligt att äta vid.

 

Kommentarer
Postat av: Emilia

Bordet som är så fint? Försök sälja det på blocket, utan tyger på dynorna, ni kan nog få en del för det. Tyvärr passar det inte i vårt kök alls, annars kunde jag köpt det.

2009-03-23 @ 11:08:43
URL: http://emiliaq.blogg.se/
Postat av: Tessan

Du har inte bild på bordet o stolarna? Jag är ute efter nåt nytt. kram

2009-03-23 @ 14:36:01
URL: http://ericasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0