Irriterad

Är irriterad just nu. Barnen bråkar och tjatar. Jeppe ligger och grisar i sängen. Själv har jag varit uppe sen 05.45 och är jättetrött. Jag kan inte sova på nätterna och när jag äntligen lyckas sova skönt på morgonen så vaknar barnen och då är det bara att kliva upp. Dom här dagarna har jag verkligen gett allt jag har och passat upp och städat och hållt ordning på allt. Nu vill jag bara få vila lite, men det verkar som att jag måste bli sjuk för att få vila en stund. Inte ens då får man ju göra det som mamma. Man brukar väl få någon dag att återhämta sig på bara. Inte alls rättvist!


Kommentarer
Postat av: helen

hehe, jag går upp tidigare än dig, min klocka ringer 5.00.;p jag får lägga mig tidigt för att orka. Ta en städfri dag och åk iväg själv nånstans och unna dig lite lyx. Det förtjänar du! kram

2009-03-19 @ 10:34:10
Postat av: helen

Kom ni ut på någon promenad sen?

2009-03-19 @ 21:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0