Jag orkar inte mer

Jag vet att jag tjatar om det, men jag orkar inte mer. Kiara ligger på soffan och gråter och har ont. Var hon har ont vet jag inte för det säger hon inte. Gissar på magen för hon vill inget äta eller dricka. Bara väntar på att hon ska börja kräkas igen. Inte vill hon att jag sitter hos henne heller utan hon ber mig gå. Den här magsjukan blev nog för mycket för henne och det kommer nog ta tid för henne att återhämta sig. Bianca är ju mycket bättre och äter gärna och är uppe och leker. Jeppe måste ju jobba idag också så jag är ensam med barnen. Jag tycker inte om det för jag stressar upp mig så mycket. Ska det bli ett bakslag nu och vi får börja om från början lägger jag mig ner och dör!

Kommentarer
Postat av: helen

Du en promenad när jeppe kommer hem så då får hämta andan lite. Och tänk possitivt, jag vet attd et rä svårt men man mår så mycket bättre än att gräva ner sig. När den här magsjukan är över är det inte långt kvar tills bebisen kommer. =) kram

2009-03-16 @ 10:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0