Lite blandat

Här är det lite blandat med allt. Kiara är frisk, jag har fortfarande inte blivit sjuk *peppar,peppar*, Jeppe spydde hela måndagsnatten, men är frisk nu och Bianca är lite till och från. Hon mår bra så länge hon bara äter majsvälling, smörgåsrån, majskrokar, rostat bröd och banan. I förrgår prova vi lite försiktigt med snäll mat åt båda tjejerna vilket sluta med att Bianca kräktes en gång under natten. För Kiara gick det bra. Gissar att Biancas mage är lite känslig efter magsjukan så vi får ge henne snälla saker mot magen. Idag ska hon få lite morotssoppa tänkte jag. Det vill hon garanterat inte ha. Som sagt är det bara jag kvar som ännu inte blivit sjuk. Vågar inte andas ut alls än eftersom det fortfarande finns en chans att jag blir dålig. Sist ut måste endå vara värsta sitsen att hamna i.

Jeppe är hemma idag också eftersom det inte hunnit gå 48 timmar än. Tänkte att vi alla skulle ut på en promenad i solen sen. Vi har suttit inne så länge nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0