Mysfrukost

Våga knappt logga in här nu på morgonen med tanke på alla kommenatrer som kommer in. Verkar vara ett intressant ämne. Ungefär hälften av alla tycker som mig och resten inte. Det bevisar ju bara att vi alla har olika behov som föräldrar. Tyvärr har folk börjat kommentera varandras kommentarer ganska så otrevligt så jag valde att ta bort allt istället. Blev så tråkig stämning i min blogg.

Gör som min sambo och skakar på huvudet och skrattar åt det istället. Vi prata om det här en stund igårkväll. Han är så klok och gullig Jeppe. Han fick mig att inse hur lyckliga vi är och hur bra vi har det. Vi har sällan några problem med något här hemma och vi har två underbara barn och ett tredje på väg. Så som vi gör funkar alldeles utmärkt för oss och det är det enda som är viktigt. Ni andra får göra som ni vill! Jag lägger ner denna disskusion nu.

Inatt sov Bianca lite bättre. Tyvärr vakna hon med hög feber nu på morgonen och mår dåligt. Har gett henne lite febernedsättande och nu har hon piggnat till lite. Kiara verkar må bättre iallafall.

Jag och tjejerna har precis ätit frukost och haft det mysigt. Skar upp frukt och grönsaker också och lite allt möjligt. Bianca drack tyvärr bara lite mjölk, men Kiara pilla i sig av det mesta. En hel halvtimme har vi suttit och bara småpratat och myst. Kiara är så rolig att prata med och hon säger så roliga saker. Jag fråga vad vi skulle hitta på idag och då titta hon ut genom fönstret bort mot mormor och sa att hon ville gå dit och leka med Buster ( min mammas hund ). Tyvärr vill jag inte släpa ut Bianca när hon är dålig och jag vet inte ens om mamma är hemma.

Nu ska jag ta tag i tvättning, påklädning, tandborstning och hårborstning på barnen. Inget poppis alls hos Kiara, men hon har inte mycket val. Vissa saker får man stå ut med i livet :)

Bloggen får stå utan lösenord idag också så att alla som vill hinner säga till. Ni som redan sagt till ska få det. Inboxar er på familjeliv när det är fixat!

Kommentarer
Postat av: helen

Mysigt det lät. Själv fick Ellinor ätya frukost på dagis idag medans jag jobbat. Men jag får äta med henne på lördag igen...



hoppas du inet satt lösen efterd et jag skrev...jag har inget familjeliv så jag kan ej ta emot lösen där om jag fortfarande får läsa?



så ni funderar på att ta reda på köpnet? spännande!kram

2009-03-05 @ 11:27:26
Postat av: Tess

Jag skulle gärna vilja ha lösen till din blogg, och jag heter ju Tesss1984

Ha en super mysig dag! Kram Tess

2009-03-05 @ 11:47:58
Postat av: Anci

Hej... Vet inte om du minns mig, kommenterat din blogg nån gång. Skulle gärna vilja fortsätta kunna läsa men är inte med på familjeliv.....Ha en bra dag

2009-03-05 @ 17:57:08
URL: http://www.metrobloggen.se/samanthasmamma
Postat av: Emelie (majasmamma)

Hej, jag skulle också jättegärna vilja ha lösenord till din blogg så jag får fortsätta följa er vardag!!

Kramar

2009-03-05 @ 18:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0