Rubbade tider och rutiner

Kiara har inte riktigt ändrat om sina tider. Igårkväll somna hon 17.30 och sov till 04.15. Då ville hon inte sova mera utan låg och pilla mig i ansiktet fram till 05.30 för då ville hon kissa. Sen vägra hon att lägga sig igen, så Jeppe var snäll och gick upp med henne. Jag var helt slut efter att knappt ha sovit under natten. Kiara är väldigt klängig, vilket jag har full förståelse för. Hon vill ligga nära, nära mig vilket gör att jag inte kan sova. Inatt tänkte jag hon skulle få sova i sin säng.
Hon är jätteduktig på nätterna och klarar sig utan blöjan helt nu. Inatt kissa hon inte på 13 timmar och väckte mig när hon behövde på morgonen.

På förmiddagen har vi gått långpromenad och sen ätit lunch och lekt i nya rummen. Kastat boll och lagat mat på Kiaras spis. Vi ska bygga ut hennes spis med en diskbänk och lite fejk kakel. Nu sover Bianca och Kiar ser på Musse Piggs klubbhus. Hoppas hon med somnar en stund så hon inte somnar så tidigt i kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0