Så sugen på att träna

Jag vill så gärna få ordning på min kropp igen. Tre täta graviditeter sätter sina spår. Just nu är det ju inte mycket att göra åt, men så fort lillpluttan är ute och blir det promenader och sedan hårdare träning när jag får grönt ifrån barnmorskan. Ska även äta rätt för alla kilon bara ska bort igen! Har aldrig haft problem att bli av med kilona dom andra gångerna utan dom brukar rasa i samband med amningen, men med Bianca gick det lite segare och den här gången kanske det blir ännu svårare. Efter Kiaras graviditet rasa jag ner till 53 kg. Inte mycket till mina 172 cm, men 57 kg ska jag ner till sen. Gillar inte kroppen jag har nu och mitt ansikte har blivit rundare. Blekare än en alvedon är jag också!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Börja med mig på friskis så kör vi så ofta vi hinner. Billigt och bra.

2009-03-21 @ 10:47:35
URL: http://emiliaq.blogg.se/
Postat av: helen

Nej , Ellinor var ju två år första gången hon sov borta. jaqg var för hönsig innan;P

Jag tror inet barn lider för att man inet har barnvakt.

Oftast har man ju barnvakt för att man kanske vill gå på bio och ha lite egen tid tillsammans elelr för att de andra är sugna på lite egen tid med syskonbarnet/barnbarnet.



ja vist rä det skönt med vår så underbart!



Ja vill jättegärna ta en taccoskväll med er. Kan ni på fredag? Skulle vi ju kunna se let´s dance finalen tillsammans?



ps: vi akn kan börja träna ihop sen när lillen tittat ut ur magen?

kram

2009-03-21 @ 12:45:35
Postat av: Malin

Haha, ja visst har man en del knäppa grejjer för sig när man är gravid. Parfymen Peter använde när jag väntade Tilde blir jag fruktansvärt illamående av fortfarande.. usch! Längtar tills jag kommer en bit in i graviditeten så det värsta lägger sig. Jag dör som sagt när nån tvättar händerna med parfymerat här hemma! Ja vi ska ta reda på könet. Vi har blivit rådda att göra ett fostervattenprov så då ska vi be att de säger vad det blir. Då är man ju 100 % säker också. Men är lite orlig för missfallsrisken.. Ha en mysig lördagkväll! Kram Malin

2009-03-21 @ 18:49:05
URL: http://chilloutdude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0