Så trött på alla sjukdomar nu

Vi har varit sjuka i massa olika saker i en månads tid nu. Det är så tråkigt. Kiara har fortfarande inte kräkts något mer, men man vet ju aldrig. Jag mår lite illa och känner mig konstig i magen så jag åker väl på det. Orkar faktiskt inte oroa mig eller bry mig om det. Jag är noga med att tvätta händerna och hålla rent här hemma. Mycket mer kan jag inte göra. Längtar till sommaren då man oftast slipper sånt här. Blir visst mycket bloggande om magsjuka nu, men det är ju typ det enda som händer här hemma.

Kiara ligger och sjunger i soffan nu. Är ju positivt med tanke på att hon sovit hela förmiddagen. När Jeppe kommer hem får vi försöka hjälpas åt att duscha henne. Hon totalvägrar och ensam klarar jag det inte för magen är i vägen. Hon har lite kräks i håret kvar som inte luktar så gott. Blääää

Upptäckte att jag går in i vecka 30 idag. Har 73 dagar kvar till beräknad förlossning. Jag som fortfarande är rädd för förlossningen. Blir lite skrämd av tanken på att jag snart ligger där igen.

Kommentarer
Postat av: Helen

Du har ju vanan innen nu, tre gånger på tre år, inet illat jobbat. Denna gång behöver du säkert ens knappt krysta, lär ju gå jättefort!

Jag vill också föda nån gång igen. Det var ju så häftigt, fasdt jag har ju glömt hur ont det gjorde, jag glömde allt i samma sekund som jag såg Ellinor och blev bländad av hennes skönhet. Det är lustigt det där, hur smärtan bara går över på dirkekten. Men tur det, annars hade man aldrig vågat göra om det!

kram

2009-03-06 @ 12:39:42
Postat av: Anonym

det kommer att gå bra Lina!! du är starkare än vad du tror, du har ju fixat det förr,det kanske bara är att nysa den här ggn så vips är fasters lilla gose ute!kram faster sandra

2009-03-06 @ 13:12:29
Postat av: Jojja

Kan du inte lägga upp en bild på magen? :)

2009-03-06 @ 19:08:04
URL: http://jojjas.blogg.se/
Postat av: EMelie

Jag heter Twist på FL, om jag får lösenordet kan du inboxa där om du vill!

KRAM

2009-03-07 @ 09:13:12
URL: http://majasmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0