Samtal från dagis

Dom ringde från dagis förut. Jag får alltid hjärtklappning när det ringer därifrån för jag tror jämt det är något med Kiara. Nu är ju hon hemma, men det sitter i allafall. I vilket fall så var dom lite bekymrade över att Bianca inte skulle börja hos dom i höst för dom hade fått listor med nya barn, men Bianca fanns inte med. Dom trodde vi var missnöjda med dom och inte ville ha henne där hehe. Så är inte alls fallet utan vi fick bara iväg ansökan lite sent. Dom blev jätteglada för dom vill såååå gärna ha Bianca där. Jag fatta inte riktigt hur dom mena men hon skrevs upp på en plats nu allafall trots att ansökan blivit sen eftersom hon har syskonförtur. Fattar inget alls! Jaja, jag ska ringa kommunen och se vad dom säger. Vi har inte ansökt om plats förrän i slutet av augusti, början av september. Har ingen brådska alls att få in henne på dagis eftersom jag endå ska vara hemma. Hon känns så liten ju. Kiara var ju två år när hon börja och det var lagom. Men det är så svårt att få plats i januari när Bianca fyller två så därför får hon börja till hösten.

Jag är frisk igen! Vi får väl se hur länge det varar den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0