Slutkörd

Barnen har äntligen kommit i säng. Håll tummarna för oss att det är över nu och att vi får vara lite friska! Bianca har varit lite dålig i magen, inte direkt diarré men sista gången var det inte normalt heller. Kiara har haft feber och varit jättehängig. Bianca är mycket piggare än Kiara, men det är kanske för att hon inte har feber. Förkylda är mina små älsklingar också. Nyser, hostar och snorar. Just nu finns det nog ingen som längtar så myclet till sommaren som jag gör.

Vi kom på nu när barnen somnat att vi inte ätit något på hela dagen. Jag har ingen matlust och vill inte äta ifall jag skulle börja spy. Jeppe gick iallafall ner och hämta en varsin kebabrulle så jag blir väl tvungen att pilla i mig lite då.

Vi har fått upp lampan i vardagsrummet idag och den är så fin. Ville egentligen ha en som kosta 1500 kr men Jeppe gick inte med på det så jag fick ge upp den. Den här ser nästan precis likadan ut fast den kosta bara 429 kr istället. Sprang över den av en ren slump. Ibland måste man ju ha lite tur :)

Nu blir det att se lite på Beck och sedan sova. Är trött efter den här dagen. Jag har städat, tvättat, städat, tvättat osv.

Skriver jag inte imorgon är det för att jag ligger magsjuk! Känner mig inte alls positiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0