Trött som en...

Jag är så trött! Vill bara gå och lägga mig igen, men det vill inte mina söta barn. 04.45 börja Bianca ropa ifrån sin säng, men somna om till 05.30 då Kiara vakna. Tyvärr han jag inte somna om därimellan. Hur gör ni som har barn som sover fram till 8 eller längre? Jag vill ju inte börja lägga dom senare på kvällen heller för tycker inte dom ska vara uppe till längre än 20. Bianca lägger sig oftast vid 19 för då är hon trött och Kiara brukar få vara uppe till 19.30, senast 20. Jag var också morgonpigg som liten så jag får väl igen nu.

Igår var jag och klippte mig. Blev bra tor jag, men det tar alltid ett tag innan jag vänjer mig och trivs. Köpte ett par nya stövlar och en ny tröja åt mig. Frisören tyckte jag hade sååå liten mage för att vara i vecka 33. Själv tycker jag den börjar bli alldeles för stor och tung. Sover så illa på nätterna pga magen. Kan fortfarande ligga på  mage, men det uppskattas inte av bebis utan hon sparkar galet då så det börjar bli obekvämt. Ligger jag på rygg blir det för högt tryck och jag blir illamående och yr. Funkar bara att ligga på sidorna alltså med en kudde mellan knäna. Fast det drar i skinnet på magen iaf. Ska bli skönt att bli av med magen och kunna sova som man vill :)

Idag ska vi till stockholm. Kiara ska få följa med. Hon behöver lite mammatid och sen får hon ju alla sina mostrar och sin mormor för sig själv. Hon prata om det igår, men jag har inte nämnt något för henne idag. Vill se så alla är friska och att vi verkligen kommer iväg först så att hon inte blir besviken.

Igårkväll höll jag på att skratta ihjäl mig åt Kiara. Hon har blivit snopp-fixerad. Hon satt och rita lite och kom och visa mig och sa att det var en snopp hon ritat. Sen lukta hon på pappret och sa, "åhhh, vad det luktar äckligt". Haha hon är så bäng. Fattar inte vad hon får allt ifrån. Just nu är hon inne i en period då allt luktar äckligt. Nu står hon här och säger att Bianca har bajsat och luktar äckligt, så jag får väl gå och byta på henne.

Kommentarer
Postat av: helen

Jag har var envis med Ellinor och visat att det fortfarande är "sovtid" när hon vaknade för tidigt. Ibland fick jag lägga henne i sängen säkert trettio gånger om och om igen innan hon somnade om.

fast nu när det är ljusare tider vaknar hon lite tidigare. fast det gör jag oxå för den delen.



Rolig Kiara är då, har hon fått humorn från plastpappan jeppe?!;P



jag har ingen aning om hur lång tid jobbaudition tar, vi skullem vara en hel grupp och få övningar tillsammans. Hur länge har Ikea öppet då?

kram

2009-03-28 @ 07:55:47
Postat av: Emilia

Vem som lärt henne?

Tror han kallas för Peppe. =P

2009-03-28 @ 08:43:29
URL: http://emiliaq.blogg.se/
Postat av: Storasyster

Hon är ju för söt Kiara, och det va ingen liten bedrift att lyckas få Andreas att vilja behålla henne! ;) Kan vi få låna henne lite ibland? Hehe..

2009-03-28 @ 17:20:10
URL: http://jojjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0