Världens bästa älskling

Båda tjejerna slutade kräkas under natten och idag är dom nästan som vanligt. Båda har fått i sig massa vätskeersättning och ätit salta chips (ska tydligen vara bra vid magsjuka). Jeppe är världens bästa som vanligt och låg med båda tjejerna i Kiaras rum i natt och tog hand om alla spyor. Han och Bianca låg på madrass på golvet och Kiara i sin säng. Kan ju tyckas egoistiskt av mig och jag känner mig faktiskt riktigt elak. Jag har ju fobi mot magsjuka även om det faktiskt blivit mycket bättre efter allt vi åkt på senaste tiden. I natt blev det för mycket för mig och jag fick lite panik. Därför tyckte Jeppe jag skulle sova ensam i vårat rum medans han tog tjejerna. Tyvärr kunde jag inte sova iallafall utan sprang upp och kolla läget hela tiden. Hörde ju hela tiden vem som kräktes och låg och höll koll på vad tiden var. Jeppe har fått tagit det lugnt på morgonen medans jag som vanligt vid magsjuka har storstädat lägenheten med klorin. Önskar jag vore som Jeppe. Att barnen kräks över honom och hela nätterna rör honom inte i ryggen. Han sitter hos dom och tröstar och torkar. Världens bästa är han!
Tjejerna har iallafall fått duscha och borstat sina tänder så dom luktar lite gott igen. Dom är som sagt nästan som vanligt. Hmmm, med reservation för ändraingar får jag väl skriva. Har svårt att tro att det redan är över. Själv vet jag att jag inte kommer klara den här omgången så jag sitter bara och väntar.....

Måste bara berätta hur stolt jag är över att tjejerna trots det här inte säger ett ljud om nappen. Trodde det skulle vara kört nu när dom blev sjuka.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Usch, att ni alltid ska åka på en massa :-( Jag hoppas verkligen att de små blir friska snart och att du och Jeppe klarar er!!



Många kramar Emelie

2009-03-15 @ 21:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0