Vatten, vatten, vatten

Kiara ville gå ut en stund nu på eftermiddagen, så hon och jag tog en promenad. Hon ville gunga och klättra i klätterställningen, men det gick inte. Det är ju precis översvämmat runt gungor och allt. Kiara hade ju stövlar så hon plaska ju och förstod inte alls varför jag inte kunde följa efter. Jag hade ju bara på mig gymnastikskor. Var lite mysigt att bara vara ute hon och jag iallafall.

Vi har iallafall bestämt att hon får bli hemma den här veckan också. Hon har varit sjuk så det räcker och en vecka till utan dagis gör ju ingen större skillnad. Dessutom ber hon aldrig om att få gå dit även om hon tycker det är kul. Hon verkar trivas lika bra med dagis som utan. Lite surt känns det dock eftersom det var så längesen hon var där. Vi får väl köra igång  med en mjukstart sen om det behövs, vilket jag inte tror. Hon känner sig så trygg där och springer alltid in med ett leende och även personalen säger ju att hon inte har problem med att vara borta längre perioder och sen komma tillbaka. Sen har vi en del roliga saker framför oss denna vecka och vill gärna vara friska. Vad det är avslöjar jag inte än :P

Försöker komma på något att berätta om Bianca, men det är svårt. Gullungen gör tyvärr inte mycket annnat än gnäller om dagarna. Är nog någon gnällperiod igen. Lite påfrestande att lyssna på. Fast när mormor kom hit förut blev hon sitt gamla vanliga glada jag. Så mormor får komma hit lite oftare :)

Imorgon ska jag till barnmorskan. Skulle behöva barnvakt en stund då. Ett barn funkar ju att ta med, men två vet jag inte om det går. Dom kommer ju riva stället hehe. Jag måste ju kunna koncentrera mig på vad barnmorskan säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0