Änglar och demoner

Ikväll har jag och Jeppe varit på bio. Vi såg änglar och demoner. Jag tyckte filmen var sådär, blev bättre på slutet. Första halvan av filmen fatta jag ingenting och dessutom blev jag kissnödig efter bara tio min så jag satt och plågades av det i en timme. Efter en timme bestämde sig bebis att byta ställning och då lätta det något och jag kunde äntligen koncentrera  mig på filmen istället. Gå på bio som höggravid är inget jag rekommenderar och jag gör inte om det, men vi hade trevligt iallafall :)
Min snälla syster passade huliganerna åt oss. Tack så mycket!  Och vad dom haft för sig kan ni se och läsa i hennes blogg. Hon har även lagt ut film där. www.emiliaq.blogg.se.

Kommentarer
Postat av: helen

hehe, jag gick också på bio som höggravid fast jag hade det bara mysigt. Får hoppas nästa graviditete blir lika enkel, fast det blir den säkert inte men man kan ju alltid önska..kram

2009-05-17 @ 19:01:39
Postat av: Helen

hehe, kom ju på att jag aldrig var så höggravid som dig, jag födde ju i vecka 38+3 och den dagen har ju du redan passerat, så då hade jag kanske tyckt det var obekvämt att sitta på bio!;P

2009-05-18 @ 08:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0