Bianca har fått dagisplats

Bianca har fått dagisplats på Armbandet :) Hon ska gå på Skallran där Kiara går nu. Är så glad att hon hamna där! Kiara flyttar över till avdelning Gungan samtidigt. Kommer nog bli jättebra för båda två, men jag har lite ångest över att min lilla Bianca ska börja.

Imorgon tänkte vi åka till finspångs badhus.  Jag har ingen större lust att visa mig i bikini bland folk, men får väl offra mig för barnens skull. Låter löjligt kanske, men magen är enorm och jag väger nästan 15 kg mer än jag brukar och jag trivs inte med det.

På lördag ska vi åka och titta på när korna släpps ut på grönbete. Vi gjorde det förra året och Kiara tyckte det var jättekul och kommer fortfarande ihåg det.

Idag är det exakt två veckor kvar till bf. 92 % av alla bebisar föds mellan vecka 38 och 42. Synd att mina ska tillhöra dom sista två veckorna...
Har redan fått förfrågningar om det kommit någon bebis eller om det är på g hehe. Med tanke på tidigare graviditeter kan ni väl ge mig fram till bf innan ni frågar iallafall :P. Ingen bebis har kommit och jag har ingen aning om ifall det är på g eller inte. Förvärkar har jag gott om, men det har jag haft länge nu. Det drar i magen och jag mår illa emellanåt, men mer än så är det inte. Men jag letar inte tecken då jag aldrig haft det med varken Kiara eller Bianca. Båda gångerna har vattnet gått helt utan några känningar innan.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Va kul att hon fick dagisplats =) Loke har oxå fått fast på berlocken då =) fast han o erica ska gå på samma avd, ska bli intressant och se hur det går . kraam

2009-05-07 @ 15:56:44
URL: http://ericasmamma.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej Lina! Vad kul att Bianca fått dagisplats! Tilde har också fått plats på armbandet, tror det kommer bli toppen! Vet dock inte vilken avdelning än. De ringde och frågade om vi ville ha henne på Armbandet eller Kättsätter.. inget svårt val=) Skulle få hem papper om plats och inskolning. Blir iaf 15 timmar till hösten, min pyttelilla Tilde. Ta hand om dig och tjejerna! Kram Malin

2009-05-08 @ 10:21:49
URL: http://chilloutdude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0