Bianca och jag

Binkisen och jag är ensamma hemma. Kiara och Jeppe åkte till finspångs badhus för en stund sen.Jag har inte orken att följa med och att åka ensam med båda barnen till ett badhus är inget alternativ så Bianca fick stanna hemma med mig. Är mysigt att bara vara hon och jag. Hon blir helt annorlunda när vi är själva.

Har haft rätt jobbig "mensvärk" igår och även idag. Tyvärr händer inget mer än det. Förvärkar är verkligen ingen höjdare för det ger mig bara falska förhoppningar. Känner mig bara lurad när det avtar så jag har bestämt mig för att inte gå på det mer. När det drar igång på riktigt lär jag ju känna det.

Nu ska jag försöka städa lite med mina ballongfötter och ömma vader. Känns som växtvärk i vaderna. Antar att det beror på ökad belastning.

Det är så nära nu, men ändå så långt bort. Om tre veckor vet jag iallafall med säkerhet att hon är här för dom sätter ju igång förlossningen när man gått över tiden två veckor. Vi längtar massor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0