Borde egentligen sova

Kan inte sova längre. Vakna vid 4 och har bara legat och vridit på mig. Jag är så fruktansvärt rädd och vill inte alls längre.
Har gått och oroat mig för förlossningen precis hela graviditeten och nu är jag där. Vill inte vara med om smärtan igen, vill aldrig mer behöva uppleva den. Men på något sätt måste hon ju ut! På förlossningen vet dom iallafall om hur rädd jag är och jag kommer förhoppningsvis få så mycket hjälp för att klara av det som bara går. Försöker se resultatet av det hela framför mig, men det är många timmar dit så det är svårt just nu.

Tack för alla lycka till! Nästa gång jag skriver här är jag mamma till 3. Helt otroligt!

Kommentarer
Postat av: Malin

En stor styrkekram till dig! Hoppas att allt går bra och att du snart får pussa på din lilla prinsessa. Jag kommer ha ständig bevakning på din blogg. Kram Malin

2009-05-21 @ 08:00:55
URL: http://chilloutdude.blogg.se/
Postat av: Anci

Tänker på dig.......det kommer att bli så bra så.....det måste man ju tro. Kramis på dig

2009-05-21 @ 13:02:48
URL: http://www.metrobloggen.se/samanthasmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0