Dop

Idag har vi varit på dop. Det var Jeppes, systers, son Caspian som döptes och det var trevligt! Bianca hade lite svårt att sköta sig i kyrkan så hon och Jeppe fick gå ut efter en stund. Kiara skötte sig iallafall bra. Det märks att hon har mognat massor för nu förstår hon att man inte kan skrika och springa runt utan hon sitter oftast stilla när man säger åt henne. Visst kan hon trotsa hon också, men hon är väldigt snäll och det får jag ofta höra. Men det kan ju ändras snart hehe.

På bebisfronten är det rätt lugnt. Mina fötter är svullnare än nånsin ikväll. Har lite värk i svanken och lite av slemproppen har lossnat. Men det är ju tyvärr inget tecken på att något skulle vara nära, men det är ju kul att något händer iallafall. Det känns som magen hänger nere vid knäna nu och jag kan känna hur hon borrar ner sitt huvud. Det ilar och jag får som stötar. Det är ju så nära nu, men känns endå så långt borta. Bf om 18 dagar!

Här hemma råder total förvirring när Jeppe är ledig. Vi glömmer bort vilka dagar det är. Så skönt att hela familjen är hemma imorgon fast det är måndag.

Nu ska jag lägga mig på soffan i min ensamhet. Jeppe är ute och pysslar om sin älskade. Bilen!


Kommentarer
Postat av: Helen

Ellinor är tvärtom, hon har så mycket myror i brallan. Men hon är jätteduktig på andra saker. Som t.ex. att se tecknade långfilmer och sitta still hela tiden.



Sen tror jag också att hon är som hon är för att b.la. för att jag är så sprallig utav mig. Jag dansar och hoppar omkring här hemma hela dagarna och hon apar efter;P



Å snart kommer lilltjejen, så mysigt!

kram

2009-05-04 @ 09:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0