Finspångs badhus

I morse drog hela familjen till badhuset. Vi prova det i finspång och det var mycket bättre där tycker jag. Lite mindre vilket jag inte såg som något negativt. Man kunde sitta och fika precis vid kanten till barnpoolen och barnen kunde leka själva. Inte lika mycket saker som Bianca kunde klättra och ramla på och det fanns en större rutschkana som Kiara klara att åka själv. Det fanns även lite större rutschkanor och Kiara och Bianca åkte dom också, fast inte själva. En stor gul sa Jeppe gick jättesakta och att det var hellugnt för en tjockis som mig att åka i. Lita på honom och åkte iväg med Kiara. Vad vi inte tänkte på var att han hade stora badbyxor som stoppa upp all fart och det gör inte mina bikinitrosor. Jag åkte bara en gång!! Älskar sånt där i vanliga fall, men magen ska man ju vara rädd om. Fanns även en grön rutsckana som var svart inuti med färgade discolampor, men den fick inte barnen åka. Kom en pappa nersusande och bara skratta och sa att den här går fort. Jeppe drog med Kiara i något som hette forsen utan att han provat den själv först. Vilket han borde ha gjort för Kiara blev livrädd. Var tydligen starka strömmar som gjorde att dom for under vattnet ett antal gånger hehe. Tur att Kiara är så van vid vatten.
Själv satt jag i bubbelpoolen och slappa en stund, men fick sammandragningar till sist och gick upp. Tänkte att den kanske kunde starta förlossningen :P Barnen hade iallafall jättekul och det var jättelyckat! Vi packa våra saker och åkte hem när ungen vid bordet brevid började kräkas och pappan sen lät ungen gå och bada igen. Jag och kräks hör inte ihop! Men då hade vi redan hunnit bada två timmar och barnen var frusna så det var ändå dags att åka hem.




Kiara i favoriten som hon åkte MÅNGA gånger



Full fart!!



Kiara och Bianca




Jag avskyr att vara med på bild och ser alltid hemsk ut, men den här bjuder jag på.
Ser ni badbollen?


Bianca är av någon anledning bara med bakifrån. Skyller på Jeppe som har tagit alla bilder :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0