Snurr, snurr, snurr

Igår när vi gick och la oss låg hon med huvudet neråt. Jag kände det tydligt och kände även benen uppe i magen så jag är 100 % säker. Klockan 3 i natt vaknar jag av att magen är jättespänd och återigen har jag en stor rund boll under revbenen och det sparkar nertill. Hon har alltså snurrat och lagt sig snett IGEN. Nu på morgonen ligger hon med huvudet ner. Hur i helvete lyckas hon röra på sig så mycket? Jag trodde det var trångt där inne nu. Känns ju inte direkt lugnannde inför en förlossning att veta att hon snurrar hur hon vill där inne. Måste prata med dom om det idag. Jag som redan är rädd. Det här hjälper mig inte ett dugg!!

Kommentarer
Postat av: Helen

Det är säkert ingen fara gumman ska du se. Men säg till dem så slipper du oroa dig i onödan. Kanske du blir igångsatt idag då, vem vet? Bäst att packa väskan om du inte gjort det redan!;P Tänker på dig. Åh snart är hon här!=) kram

2009-05-20 @ 07:25:04
Postat av: Storasyster

Du får göra som en syrra här som hade en snurrande bebis. Hon åkte in o gjorde en vändning, sen höll hon fast bebisen i magen med händerna o benen uppdragna o sa att hon vägrade åka hem utan ville bli igångsatt direkt! Vilket hon blev.. ;)

2009-05-20 @ 11:53:38
URL: http://jojjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0