9 dagar till bf

Igår hade jag världens energi och städa och fixa här hemma. Idag har jag istället varit deppig och mest legat och sovit. Känner mig inte sjuk men all energi är borta och kroppen känns som gelé. Folk börjar bli otåliga på att vänta på bebisen och det gör mig lite småirriterad. Det är flera som frågar och jag förstår att folk är nyfikna, men såhär på slutet blir allt så känsligt. Mitt humör är inte det bästa och Jeppe får känna på det dagligen. Tur att jag har min älskade familj som får mig att bli glad :)

Kiara har varit på dagis idag. Dom var i väg på storsjung vid söderledskyrkan. Efter dagis tog vi det lugnt en stund och sedan åkte Jeppe iväg till sin mamma med tjejerna. Jag gick och la mig och sov IGEN!!!













Jag har lyckats få jordens sötaste barn!!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag hoppas inte du menar mitt blogginlägg, för jag skojar givetvis bara, precis som vi gjort de senaste dagarna på msn.

Hon kommer ju när hon kommer men man kan ju inte låta bli att längta!

Söta bilder på prinsessorna, får jag låna med en av dom på cykeltur någon dag? Vore skojigt.

2009-05-12 @ 21:37:04
URL: http://emiliaq.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vilka underbara bilder!! De är otroligt lika dig, och såklart väldigt, väldigt söta!

Kramar Emelie

2009-05-13 @ 08:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0