Det krånglar lite

Tycker för tillfället att amningen krånglar. Olivia har tagit för vana att bitas och det gör hon ordentligt. Det gör verkligen jätteont även fast hon inte fått tänder än!
Detta gör att jag sitter på helspänn och dom mysiga amningstunderna har istället blivit ett tråkigt måste! Men ännu ger jag mig inte. Vill amma henne några månader till. Hoppas tänderna håller sig borta ett tag till bara för annars kommer hon tugga sönder mig!
Vet inte om hon har någon tillväxtperiod igen för igår kändes det som jag amma konstant hela dagen och ändå var hon missnöjd. Vill ju helst inte blanda in ersättning eller något annat för enda sättet att öka produktionen är ju att amma, amma och amma. Dessutom visar hennes kurva att hon får i sig det hon behöver och lite till.

Både Olivia och Bianca är förkylda. Olivia har varit täppt i näsan och sovit dåligt inatt och det medför ju att hennes mamma inte heller får mycket till sömn. Som tur är så har jag Jeppe. Guds gåva till mig :P 
Han har låtit mig sova till 11 både lördag och söndag och det är guld värt för mig eftersom nätterna är som dom är. Han kan ju inte göra så mycket på nätterna så därför tycker han att jag skaffa få sova på morgonen. Han är så snäll mot mig! 

Kiara åkte till sin pappa i fredags och jag får inte träffa henne fören på torsdag. Men det känns iallafall något lättare den här veckan!

Nästa måndag fyller jag 25 år! Hoho, jag börjar bli gammal. Men jag vill inte fira så mycket. Tycker jag har blivit för gammal för det! Blir väl något litet här hemma för släkten bara.

Kommentarer
Postat av: tessan

och jag fyller 25år på tisdan =)

2009-10-04 @ 14:48:41
URL: http://ericasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0