Dagisutflykt

Har precis varit och lämnat Kiaras dagisväska. Dom ska på en liten utflykt imorgon och ha med sig lite matsäck så hon behövde den! Hon låg i sin säng och skulle sova när jag kom, men jag gick in och pussa och lukta lite på henne. Hon blev så glad och det kändes skönt att få säga godnatt till henne. Hon var glad även när jag gick!

Ska snart ut på en kvällspromenad med Annika! Skönt att kunna gå och prata i lugn och ro.

Tog lite bilder på Olivia idag, men det blir ju så suddigt med mobilen. När min syster Emilia kommer hem från sin USA resa ska hon minsann få ta igen allt fotograferande hon missat.

Olivia 4 månader


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad hon vuxit! (var jag som undra om du ville visa nytagna bilder) men inte lika lik Bianca som när hon var nyfödd va? eller är hon det? :)

2009-09-21 @ 20:09:29
Postat av: Storasyster

Åh va hon är lik dig!! :)

2009-09-21 @ 22:30:55
URL: http://jojjas.blogg.se/
Postat av: Emilia

Men åååh, mosters gullegris. Är det samma Olivia som jag åkte ifrån eller har ni bytt ut henne mot en större version? =P

En månad är så himla mycket i bebistid ju.

Självklart kommer jag med kameran sen, ska bli så kul att se dom igen.

2009-09-22 @ 03:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0