Det oanvända rummet

När jag blev gravid med Olivia var det första man fick höra att vi var tvugna att flytta till större. Vi själva kände inget behov att det men alla andra gjorde det. Ett rum extra har vi ju eftersom vi satt upp en vägg. Vilket än så länge har visat sig vara totalt onödigt. Biancas rum står alltid tomt förutom när hon sover. Dom leker alltid inne hos Kiara. Sen kommer Kiaras rum stå helt tomt varannan vecka.
Vi har diskuterat lite om vi ska riva väggen eller inte. Den kanske behövs i framtiden. Vardagsrummet är lite för trångt enligt mig eftersom datorn står där också. Sen är ju inte väggen ljudisolerad så man blir rätt störd om man har sovmorgon. Vi har iallafall kommit fram till att Bianca ska flytta in i Kiaras rum, jag och Jeppe ska in i Biancas rum och datorn ska in i vårat sovrum. Ska även ha en lite pysselhörna åt tjerena där inne. Då kan dom sitta där inne och rita och pyssla medans jag bloggar :P
Tjejerna ska få en våningsäng och Kiara längtar massor efter det. Hon är så förståndig att jag tror hon kommer klara det utmärkt.



Denna säng ska dom få. Bra med höga kanter. Ska köpa till en stödbräda till Bianca och måla sängen vit.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Alltid kul med inredning:-D

2009-09-02 @ 21:13:29
Postat av: Emilia

Jag tror det blir helkalas!

Såg förresten en "I love NY" tröja i Kiaras storlek idag, är lite sugen på att köpa den. Converse kostar ungefär 39 dollar vilket är strax under 300 kr, tror inte man lägger till skatt på dom heller. Vill du fortfarande ha?

2009-09-02 @ 21:27:34
URL: http://emiliaq.blogg.se/
Postat av: Nicka

Fanns ju inget bättre än våningssäng när man var liten. Om man var överens om vem som fick sova överst ; )

2009-09-02 @ 22:06:18
URL: http://www.virrpannatrollstoft.blogg.sew

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0