Imse vimse spindel

UUUhhh, jag förföljs av äckliga spindlar.
Förra veckan påväg till dagis går vi i trapphuset då jag hör något knastra under vagnen. Får se att vi kört över en megastor spindel. Den var säkert 4-5 cm stor med benen inräknade. Håret bara reste sig på mig och sen våga jag inte använda den ingången mera.
Idag skulle jag plocka upp en tavla ur en påse och på tavlan sitter det en äcklig svart spindel. Bläää. Som om inte det räcker så satt det även en spindel på Jeppes tröja när jag skulle tvätta förut. Är förföljd av dessa ofarliga monster. Är livrädd för dom!!!

Alla andra här hemma ligger och sover nu. Jag har lite svårt att somna när Kiara inte är hemma. Sen sov jag två timmar på dagen tillsammans med Bianca och Olivia, men det får jag nog sluta med eftersom jag inte kan sova på nätterna då. Men det är ju sååå skööönt att lägga sig en stund på dagen!

Har väl inget direkt vettigt att blogga om just nu.

Puss och kram på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0