Min vecka

Idag är jag så glad. Klockan 14 ska jag nämligen hämta hem min älskade Kiara från dagis :)
Har varit utan henne en hel vecka!
Hon har varit på dagis mellan 6.15 - 16.30 mån,tis, och onsdag så det har varit långa dagar för henne. Vi byter till min vecka på torsdagar för att hon ska kunna få gå hem tidigare då och även vara ledig varje fredag. Till Pontus veckor byter vi på fredag eftermiddagen så han får alltid en dag mindre. Men det är helt okej för honom.

Jag var så sugen på oboy förut och försökte smyga med det så att Bianca inte skulle se. Synd bara att jag glömde oboy paketet framme hehe. Hon fick syn på det och ville naturligtvis också ha då. Tycker inte om att barnen dricker det egentligen. Bara massa socker i ju!

I helgen blir det att fixa här hemma. Jeppe ska slänga upp lite tapeter i vårat sovrum. Är inte så sugen på att ha Biancas turkosa fondvägg :P
Förra helgen måla jag om ena väggen i tjejernas rum. Fick MVG av Jeppe :). Är ju rätt svårt att få det jämt med färg. Eller hur Emilia? Men nu vet jag hur man ska göra för att få det snyggt :)
Det bästa jag gjort är nog att flytta ihop med en målare haha. Undra om Jeppe tycker likadant :P


Kommentarer
Postat av: mammamia

Det tycker han! Du kanske ska sadla om till målare? Ni kan ju köra egen firma igen.

2009-09-24 @ 09:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0