Tropikariet

Ikväll blev det kaos när det var dags för tjejerna att sova. Bianca har flyttat in i Kiaras rum nu! Idag försökte vi få henne att sova i våningsängen, men det gick åt helvete. Det hela sluta med att hon skrek tills hon börja hulka och kräkas (inget ovanligt). Inte ens spjälsängen dög till slut. Så vi fick ställa in den i hennes gamla rum (som skulle ha tapeserats ikväll). Där somna hon gott! Denna fröken har en vilja av stål och är sååå envis. Ibland känner jag att inte ens jag klarar av hennes humör! Älskade tokunge :)

På förmiddagen åkte vi till tropikariet och titta på hajar, ormar, krokodiler och alla andra djur som finns där. När Kiara skulle sova sa hon, "Mamma det var jättekul att titta på hajar. Dom är inte farliga. Jag älskar dom".

På vägen hem blev det mc donalds och så stanna vi till på ingelsta. Jag sprang in och leta efter vita bodys till Olivia. Är i stort sett omöjligt att få tag i såna i storlek 68. Till sist hitta jag 3-pack inne på hm. Försöker samla på mig massa vita åt henne för jag blir galen när jag måste stå och matcha kläder på morgonen. När man har tre barn som ska kläs har man inte tid att stå och välja på morgonen. Så nu kör jag på vitt upptill och något färgglatt nertill.

Håll tummarna för att jag kan somna ikväll!

Puss och godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0